17 серпня 2012
**********************************************************************************************
Довідка
про стан роботи із зверненнями громадян
за підсумками 9 місяців 2020 року
На виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та з метою забезпечення вимог Конституції України та Закону України „Про звернення громадян” та інших нормативних актів з питань роботи із зверненнями громадян районною державною адміністрацією проводиться робота спрямована на створення необхідних умов для реалізації конституційного права громадян на письмові звернення та особистий прийом, оперативне вирішення питань, що порушуються у зверненнях та усунення причин, що порушують обґрунтовані скарги.
Протягом 9 місяців 2020 року до районної державної адміністрації надійшло 75 письмових звернень.
Із загальної кількості звернень: 3 - надійшло поштою до районної державної адміністрації, 9 - отримано на особистому прийомі у відділі організаційної роботи, інформаційної діяльності, цифрового розвитку документообігу та контролю апарату районної державної адміністрації, 63 - через орган влади (Урядова гаряча лінія та відділ роботи із зверненнями громадян ОДА ).
Серед звернень, що надійшли до районної державної адміністрації і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України „Про звернення громадян”: 35 – пропозиції (зауваження), 38- заява чи клопотання, 2 – скарги Так, за результатами розгляду 46 звернень - вирішено позитивно (вжито заходів), на 29 – надано роз’яснення.
Найчастіше у зверненнях порушувались питання соціального захисту - 58 (78%) звернень та питання отримання земельного паю, виплати орендної плати земельного паю 7 (10%) звернень .
На всі звернення громадянам надано роз’яснення та необхідна інформація. Для вирішення порушених питань надавались відповідні доручення, хід розгляду яких контролюється.
З метою забезпечення законності, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян та з метою сприяння громадянам у вирішенні відповідно до чинного законодавства питань, з якими вони звертаються до районної державної адміністрації та прийняття узгоджених рішень, спрямованих на всебічний, неупереджений та об’єктивний розгляд звернень, діє постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян.
Крім того, комісією з питань розгляду звернень громадян щоквартально проводився аналіз роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації.
В районі продовжує свою роботу "гаряча" телефонна лінія із керівниками районної державної адміністрації, її структурних підрозділів, інших установ та організацій району згідно з затвердженим графіком, про що заздалегідь повідомляється на сайті районної державної адміністрації,
Протягом 9 місяців 2020 року проведено 9 „гарячих” телефонних ліній - на всі запитання було надано вичерпні відповіді, консультації та роз’яснення.
На офіційному вебсайті районної державної адміністрації постійно оновлюється сторінка „Звернення громадян”, де розміщується та оновлюється інформація про порядок подачі письмових звернень, про проведення особистого прийому керівниками районної державної адміністрації та інша необхідна інформація по роботі зі зверненнями громадян. Вебсайт адаптований для людей з вадами зору.
В приміщенні районної держаної адміністрації розміщено зразки оформлення звернень, відомості про місцезнаходження структурного підрозділу районної державної адміністрації відповідального за порядок проведення особистого прийому громадян, тощо. Вхід облаштований безперешкодним доступом до приміщень районної державної адміністрації людей з обмеженими фізичними можливостями. Пандус, сходи та дверні прорізи при вході в кабінети відповідають вимогам ДБН В 2.2-17:2006 „Будинки і споруди. Доступність будинків і споруд для маломобільних груп населення”.
В районній державній адміністрації, структурних підрозділах та виконавчих комітетах сільських та селищної рад затверджені графіки особистого прийому громадян. Щотижня стан розгляду звернень аналізується на оперативній нараді в голови районної державної адміністрації. Щоквартально аналізується характер і кількість звернень на зборах апарату районної державної адміністрації, розширених засіданнях колегії районної державної адміністрації, де приймаються рішення щодо покращення роботи зі зверненнями громадян.
У лютому, квітні та серпні 2020 року проведено навчання працівників апарату, структурних підрозділів районної державної адміністрації з питань організації роботи зі зверненнями громадян та запитами на публічну інформацію в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування.
Проводяться перевірки виконання вимог Указу Президента України „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” в структурних підрозділах районної державної адміністрації, виконавчих комітетах сільських та селищної рад та надається консультаційно-методична допомога з питань роботи зі зверненнями громадян.
**********************************************************************************************
Довідка
про стан роботи із зверненнями громадян
за підсумками І півріччя 2020 року
На виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та з метою забезпечення вимог Конституції України та Закону України „Про звернення громадян” та інших нормативних актів з питань роботи із зверненнями громадян районною державною адміністрацією проводиться робота спрямована на створення необхідних умов для реалізації конституційного права громадян на письмові звернення та особистий прийом, оперативне вирішення питань, що порушуються у зверненнях та усунення причин, що порушують обґрунтовані скарги.
Протягом І півріччя 2020 року до районної державної адміністрації надійшло 55 письмових звернень.
Із загальної кількості звернень: 3 - надійшло поштою до районної державної адміністрації, 5 - отримано на особистому прийомі у відділі організаційної роботи, інформаційної діяльності, цифрового розвитку документообігу та контролю апарату районної державної адміністрації, 47 - через орган влади (Урядова гаряча лінія та відділ роботи із зверненнями громадян ОДА).
Серед звернень, що надійшли до районної державної адміністрації і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України „Про звернення громадян”: 23 – пропозицій (зауваження), 30 – заяв чи клопотання, 2 – скарги Так, за результатами розгляду 37 звернень - вирішено позитивно (вжито заходів), на 18 – надано роз’яснення.
Найчастіше у зверненнях порушувались питання соціального захисту - 43 (79%) звернення.
З метою забезпечення законності, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян та з метою сприяння громадянам у вирішенні відповідно до чинного законодавства питань, з якими вони звертаються до районної державної адміністрації та прийняття узгоджених рішень, спрямованих на всебічний, неупереджений та об’єктивний розгляд звернень, діє постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. Даною комісією щомісячно проводився аналіз роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації.
В районі продовжує свою роботу "гаряча" телефонна лінія із керівниками районної державної адміністрації, її структурних підрозділів, інших установ та організацій району згідно з затвердженим графіком, про що заздалегідь повідомляється на сайті районної державної адміністрації.
Протягом І півріччя 2020 року проведено 6 „гарячих” телефонних ліній - на всі запитання було надано вичерпні відповіді, консультації та роз’яснення.
На офіційному вебсайті районної державної адміністрації постійно оновлюється сторінка „Звернення громадян”, де розміщується та оновлюється інформація про порядок подачі письмових звернень, про проведення особистого прийому керівниками районної державної адміністрації та інша необхідна інформація по роботі зі зверненнями громадян. Вебсайт адаптований для людей з вадами зору.
В приміщенні районної держаної адміністрації розміщено зразки оформлення звернень, відомості про місцезнаходження структурного підрозділу районної державної адміністрації відповідального за порядок проведення особистого прийому громадян, тощо. Вхід облаштований безперешкодним доступом до приміщень районної державної адміністрації людей з обмеженими фізичними можливостями. Пандус, сходи та дверні прорізи при вході в кабінети відповідають вимогам ДБН В 2.2-17:2006 „Будинки і споруди. Доступність будинків і споруд для маломобільних груп населення”.
В районній державній адміністрації, структурних підрозділах та виконавчих комітетах сільських рад затверджені графіки особистого прийому громадян. Щотижня стан розгляду звернень аналізується на оперативній нараді в голови районної державної адміністрації. Щоквартально аналізується характер і кількість звернень на зборах апарату районної державної адміністрації, що півроку на розширених засіданнях колегії районної державної адміністрації, де приймаються рішення щодо покращення роботи зі зверненнями громадян.
У січні та травні 2020року проведено навчання працівників апарату, структурних підрозділів районної державної адміністрації з питань організації роботи зі зверненнями громадян та запитами на публічну інформацію в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування.
Проводяться перевірки виконання вимог Указу Президента України „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” в структурних підрозділах районної державної адміністрації, виконавчих комітетах сільських рад та надається консультаційно-методична допомога з питань роботи зі зверненнями громадян.
Довідка
про стан роботи із зверненнями громадян
за підсумками І кварталу 2020року
На виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та з метою забезпечення вимог Конституції України та Закону України „Про звернення громадян” та інших нормативних актів з питань роботи із зверненнями громадян районною державною адміністрацією проводиться робота спрямована на створення необхідних умов для реалізації конституційного права громадян на письмові звернення та особистий прийом, оперативне вирішення питань, що порушуються у зверненнях та усунення причин, що порушують обґрунтовані скарги.
Протягом І кварталу 2020року до районної державної адміністрації надійшло 29 звернень від громадян.
Із загальної кількості письмових звернень: отримано на особистому прийомі у відділі організаційної роботи, інформаційної діяльності, цифрового розвитку документообігу та контролю апарату районної державної адміністрації - 1 звернення, надійшло через органи виконавчої влади (Урядову гарячу лінію та відділ роботи із зверненнями громадян ОДА)- 28 звернення.
Серед звернень, що надійшли до районної державної адміністрації і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України „Про звернення громадян”: 16 – пропозицій (зауваження), - 12 заяви ( клопотання) та 1 скарга.
Так, за результатами розгляду : звернення – 21 вирішено позитивно (вжито заходів); на 8 – надано роз’яснення;
Найчастіше у зверненнях порушувались питання соціального захисту громадян та питання отримання земельного паю, виплати орендної плати земельного паю.
З метою забезпечення законності, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян та з метою сприяння громадянам у вирішенні відповідно до чинного законодавства питань, з якими вони звертаються до районної державної адміністрації та прийняття узгоджених рішень, спрямованих на всебічний, неупереджений та об’єктивний розгляд звернень, діє постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян.
В районі продовжує свою роботу "гаряча" телефонна лінія із керівниками районної державної адміністрації, її структурних підрозділів, інших установ та організацій району згідно з затвердженим графіком, про що заздалегідь повідомляється на сайті районної державної адміністрації .
Протягом І кварталу 2020 року проведено 3 „гарячих” телефонних ліній - на всі запитання було надано вичерпні відповіді, консультації та роз’яснення.
На офіційному вебсайті районної державної адміністрації постійно оновлюється сторінка „Звернення громадян”, де розміщується та оновлюється інформація про порядок подачі письмових звернень, про проведення особистого прийому керівниками районної державної адміністрації та інша необхідна інформація по роботі зі зверненнями громадян. вебсайт адаптований для людей з вадами зору.
В приміщенні районної держаної адміністрації розміщено зразки оформлення звернень, відомості про місцезнаходження структурного підрозділу районної державної адміністрації відповідального за порядок проведення особистого прийому громадян, тощо. Вхід облаштований безперешкодним доступом до приміщень районної державної адміністрації людей з обмеженими фізичними можливостями. Пандус, сходи та дверні прорізи при вході в кабінети відповідають вимогам ДБН В 2.2-17:2006 „Будинки і споруди. Доступність будинків і споруд для маломобільних груп населення”.
В районній державній адміністрації, структурних підрозділах та виконавчих комітетах сільських та селищної рад затверджені графіки особистого прийому громадян. Щотижня стан розгляду звернень аналізується на оперативній нараді в голови районної державної адміністрації. Щоквартально аналізується характер і кількість звернень на зборах апарату районної державної адміністрації, щопівроку на розширених засіданнях колегії районної державної адміністрації, де приймаються рішення щодо покращення роботи зі зверненнями громадян.
У лютому 2020року проведено семінар з головами і секретарями сільських та селищної рад з питань організації роботи зі зверненнями громадян та запитами на публічну інформацію в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування.
Проводяться перевірки виконання вимог Указу Президента України „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” в структурних підрозділах районної державної адміністрації, виконавчих комітетах сільських та селищної рад та надається консультаційно-методична допомога з питань роботи зі зверненнями громадян.
***************************************************************************************************************************************************************
****************************************************************************************************************************************************************
На виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та з метою забезпечення вимог Конституції України та Закону України „Про звернення громадян” та інших нормативних актів з питань роботи із зверненнями громадян районною державною адміністрацією проводиться робота спрямована на створення необхідних умов для реалізації конституційного права громадян на письмові звернення та особистий прийом, оперативне вирішення питань, що порушуються у зверненнях та усунення причин, що порушують обґрунтовані скарги.
Протягом 2019року до районної державної адміністрації надійшло 141 письмове звернення громадян.
Із загальної кількості письмових звернень: 6 - надійшло поштою до районної державної адміністрації, 12 - отримано на особистому прийомі у відділі організаційної роботи, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю, контролю та загальних питань апарату районної державної адміністрації, 123 - через орган влади (Урядова гаряча лінія та відділ роботи із зверненнями громадян ОДА).
Серед звернень, що надійшли до районної державної адміністрації і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України „Про звернення громадян”: 52 – пропозиції (зауваження), 86 – заяви чи клопотання, 3 – скарги. Так, за результатами розгляду 71 звернення - вирішено позитивно (вжито заходів), на 65 – надано роз’яснення, 5 - направлено за належністю.
Найчастіше у зверненнях порушувались питання соціального захисту - 109 (78%) звернення та питання отримання земельного паю, виплати орендної плати земельного паю 23 (17%) звернень.
На всі звернення громадянам надано роз’яснення та необхідна інформація. Для вирішення порушених питань надавались відповідні доручення, хід розгляду яких контролюється.
Крім того, комісією з питань розгляду звернень громадян щомісячно проводився аналіз роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації.
Відповідно до Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” та графіка проведення сходів громадян в населених пунктах Варвинського району, всі сільські та селищний голови прозвітували перед громадянами про проведену роботу за 2018рік (в рамках загальних зборів (сходів) громадян) з питань виконання планів соціально-економічного розвитку та бюджету, благоустрою населених пунктів, виконання зауважень та пропозицій, висловлених громадянами на попередніх сходах та інші питання місцевого значення. Керівники установ та організацій прозвітували про роботу соціально-культурних установ, медичне обслуговування населення, забезпечення законності та правопорядку на відповідних територіях та відповідали на запитання жителів сіл.
В районі продовжує свою роботу "гаряча" телефонна лінія із керівниками районної державної адміністрації, її структурних підрозділів, інших установ та організацій району згідно з затвердженим графіком, про що заздалегідь повідомляється на сайті районної державної адміністрації.
Протягом 2019 року проведено 14 „гарячих” телефонних ліній - на всі запитання було надано вичерпні відповіді, консультації та роз’яснення.
На офіційному вебсайті районної державної адміністрації постійно оновлюється сторінка „Звернення громадян”, де розміщується та оновлюється інформація про порядок подачі письмових звернень, про проведення особистого прийому керівниками районної державної адміністрації та інша необхідна інформація по роботі зі зверненнями громадян. Вебсайт адаптований для людей з вадами зору.
В приміщенні районної держаної адміністрації розміщено зразки оформлення звернень, відомості про місцезнаходження структурного підрозділу районної державної адміністрації відповідального за порядок проведення особистого прийому громадян, тощо. Вхід облаштований безперешкодним доступом до приміщень районної державної адміністрації людей з обмеженими фізичними можливостями. Пандус, сходи та дверні прорізи при вході в кабінети відповідають вимогам ДБН В 2.2-17:2006 „Будинки і споруди. Доступність будинків і споруд для маломобільних груп населення”.
В районній державній адміністрації, структурних підрозділах та виконавчих комітетах сільських та селищної рад затверджені графіки особистого прийому громадян. Щотижня стан розгляду звернень аналізується на оперативній нараді в голови районної державної адміністрації. Щоквартально аналізується характер і кількість звернень на зборах апарату районної державної адміністрації, щопівроку на розширених засіданнях колегії районної державної адміністрації, де приймаються рішення щодо покращення роботи зі зверненнями громадян.
У лютому, травні, вересні та грудні 2019 року проведено навчання працівників апарату, структурних підрозділів районної державної адміністрації з питань організації роботи зі зверненнями громадян та запитами на публічну інформацію в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування.
Проводяться перевірки виконання вимог Указу Президента України „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” в структурних підрозділах районної державної адміністрації, виконавчих комітетах сільських та селищної рад та надається консультаційно-методична допомога з питань роботи зі зверненнями громадян.
Довідка про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками 2019 року
Довідка про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками 9 місяців 2019 року
Довідка про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками І півріччя 2019 року
Довідка про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками І кварталу 2019року
Довідка про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками 2018року
Довідка про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками 9 місяців 2018poky
Довідка про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками 1 півріччя 2018poky
Довідка про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками І кварталу 2018 року