Варвинська РДА
Анонси




















Робота зі зверненнями

Назад

Довідка про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками І кварталу 2018 року

На виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та з метою забезпечення вимог Конституції України та Закону України „Про звернення громадян” та інших нормативних актів з питань роботи із зверненнями громадян районною державною адміністрацією проводиться робота спрямована на створення необхідних умов для реалізації конституційного права громадян на письмові звернення та особистий прийом, оперативне вирішення питань, що порушуються у зверненнях та усунення причин, що порушують обґрунтовані скарги.

Протягом І кварталу 2018року до районної державної адміністрації надійшло 30 звернень від громадян.

Із загальної кількості письмових звернень: надійшло поштою до районної державної адміністрації - 1 звернення, отримано на особистому прийомі у загальному відділі апарату районної державної адміністрації - 4 звернення, надійшло через органи виконавчої влади (Урядову гарячу лінію та відділ звернень ОДА)- 25 звернень. Серед звернень, що надійшли до районної державної адміністрації і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України „Про звернення громадян”: 4 – пропозиції (зауваження) ; 24 - заяви ( клопотання); 2 – скарги.

Так, за результатами розгляду : 6 звернень - вирішено позитивно (вжито заходів); на 20– надано роз’яснення; 4 звернення - направлено за належністю. Найчастіше у зверненнях порушувались питання соціального захисту громадян та питання отримання земельного паю, виплати орендної плати земельного паю. З метою забезпечення законності, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян та з метою сприяння громадянам у вирішенні відповідно до чинного законодавства питань, з якими вони звертаються до районної державної адміністрації та прийняття узгоджених рішень, спрямованих на всебічний, неупереджений та об’єктивний розгляд звернень, діє постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. В районі продовжує свою роботу "гаряча" телефонна лінія із керівниками районної державної адміністрації, її структурних підрозділів, інших установ та організацій району згідно з затвердженим графіком, про що заздалегідь повідомляється в районній газеті «Слово Варвинщини» та через радіоорганізацію «Варвинське районне радіомовлення».

Протягом І кварталу 2018 року проведено 3 „гарячих” телефонних ліній - на всі запитання було надано вичерпні відповіді, консультації та роз’яснення. На офіційному Веб-сайті районної державної адміністрації постійно оновлюється сторінка „Звернення громадян”, де розміщується та оновлюється інформація про порядок подачі письмових звернень, про проведення особистого прийому керівниками районної державної адміністрації та інша необхідна інформація по роботі зі зверненнями громадян.

В районній державній адміністрації, структурних підрозділах та виконавчих комітетах сільських та селищної рад затверджені графіки особистого прийому громадян. Щотижня стан розгляду звернень аналізується на оперативній нараді в голови районної державної адміністрації. Щоквартально аналізується характер і кількість звернень на зборах апарату районної державної адміністрації, розширених засіданнях колегії районної державної адміністрації, де приймаються рішення щодо покращення роботи зі зверненнями громадян.

У лютому 2018 року проведено навчання працівників апарату, структурних підрозділів та кадрового резерву районної державної адміністрації з питань організації роботи зі зверненнями громадян та запитами на публічну інформацію в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування.

Проводяться перевірки виконання вимог Указу Президента України „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” в структурних підрозділах районної державної адміністрації, виконавчих комітетах сільських та селищної рад та надається консультаційно-методична допомога з питань роботи зі зверненнями громадян.

****************
Довідка про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками І кварталу 2018 року

Назад




11 Червня 2018 08:15