Варвинська РДА
Анонси



















Робота зі зверненнями

Назад

Довідка про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками 2016 року

На виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та з метою забезпечення вимог Конституції України та Закону України „Про звернення громадян” та інших нормативних актів з питань роботи із зверненнями громадян районною державною адміністрацією проводиться робота спрямована на створення необхідних умов для реалізації конституційного права громадян на письмові звернення та особистий прийом, оперативне вирішення питань, що порушуються у зверненнях та усунення причин, що порушують обґрунтовані скарги.

Протягом 2016 року до районної державної адміністрації надійшло 136 письмових звернень. Із загальної кількості звернень: 18 - надійшло поштою до районної державної адміністрації, 10 - отримано на особистому прийомі у загальному відділі апарату районної державної адміністрації, 118 - через орган влади (Урядова гаряча лінія та відділ звернень ОДА).

Серед звернень, що надійшли до районної державної адміністрації і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України „Про звернення громадян”: 20 – пропозицій (зауважень), 108- заяви чи клопотання, 8 – скарги. Так, за результатами розгляду 32 звернення вирішено позитивно, на 97 – надано роз’яснення, 2 - направлено за належністю, 5 – не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян”.

Найчастіше у зверненнях порушувались питання соціального захисту 93 (67%) звернень. За цей період до районної державної адміністрації - 18 (13 %) звернень надійшло від пенсіонерів та людей літнього віку та 15 (11%) - від безробітних громадян.

Звернення щодо надання матеріальної допомоги на лікування вирішено позитивно. Так, жительці смт Варва Ільченко О.І. надано матеріальну допомогу через благодійний фонд «Оберіг» на лікування онука С.Ільченка .

На всі звернення громадянам надано роз’яснення та необхідна інформація. Для вирішення порушених питань надавались відповідні доручення, хід розгляду яких контролюється.

З метою забезпечення законності, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян та з метою сприяння громадянам у вирішенні відповідно до чинного законодавства питань, з якими вони звертаються до районної державної адміністрації та прийняття узгоджених рішень, спрямованих на всебічний, неупереджений та об’єктивний розгляд звернень, діє постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян.

Крім того, комісією з питань розгляду звернень громадян проводиться аналіз роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації (12.04.2016 року, 06.07.2016 року та 05.10.2016року). Відповідно до Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” відповідно графіка всі сільські та селищний голови прозвітували перед громадянами про проведену роботу за 2015 рік (в рамках загальних зборів (сходів) громадян) з питань виконання планів соціально-економічного розвитку та бюджету, благоустрою населених пунктів, виконання зауважень та пропозицій, висловлених громадянами на попередніх сходах та інші питання місцевого значення. Керівники установ та організацій прозвітували про роботу соціально-культурних установ, медичне обслуговування населення, забезпечення законності та правопорядку на відповідних територіях та відповідали на запитання жителів сіл.

В районі продовжує свою роботу "гаряча" телефонна лінія із керівниками районної державної адміністрації, її структурних підрозділів, інших установ та організацій району згідно з затвердженим графіком, про що заздалегідь повідомляється в районній газеті «Слово Варвинщини». Протягом 2016 року проведено 23 „гарячих” телефонних ліній - на всі запитання було надано вичерпні відповіді, консультації та роз’яснення.

На офіційному Веб-сайті районної державної адміністрації постійно оновлюється сторінка „Звернення громадян”, де розміщується та оновлюється інформація про порядок подачі письмових звернень, про проведення особистого прийому керівниками районної державної адміністрації та інша необхідна інформація по роботі зі зверненнями громадян. В районній державній адміністрації, структурних підрозділах та виконкомах сільських та селищної ради затверджені графіки особистого прийому громадян. Щотижня стан розгляду звернень аналізується на оперативній нараді в голови районної державної адміністрації. Щоквартально аналізується характер і кількість звернень на зборах апарату районної державної адміністрації, розширених засіданнях колегії районної державної адміністрації, де приймаються рішення щодо покращення роботи зі зверненнями громадян.

У лютому,травні , вересні та грудні 2016 року проведено навчання працівників апарату, структурних підрозділів та кадрового резерву районної державної адміністрації з питань організації роботи зі зверненнями громадян та запитами на публічну інформацію в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування. Проводяться перевірки виконання вимог Указу Президента України „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” в структурних підрозділах районної державної адміністрації, виконкомах сільських та селищної рад та надається консультаційно-методична допомога з питань роботи зі зверненнями громадян.

Довідка про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками 2016 року

Довідка про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками 9 місяців 2016 року

Довідка про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками І півріччя 2016 рокуc

Довідка про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками І кварталу 2016 року

Довідка про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками 2015 року

Довідка про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками 9 місяців 2015 року

Довідка про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками І півріччя 2015 року

Довідка про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками І кварталу 2015 року

Довідка про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками 2014 року

Довідка про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками 9 місяців 2014 року

Інформація про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками І півріччя 2014 року

Інформація про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками І кварталу 2014 року

Довідка про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками 2013 року

Довідка про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками 9 місяців 2013 року

Довідка про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками першого півріччя 2013 року

Довідка про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками першого кварталу 2013 року

Довідка про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками 2012 року

Довідка про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками 2011 року

Довідка про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками 2010 року

Назад



24 Березня 2017 15:26
14 Березня 2017 10:31
10 Березня 2017 11:29