Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія - http://varadm.cg.gov.ua/old

 

 

17 серпня 2012

Довідка про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками 2018 року

На виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та з метою забезпечення вимог Конституції України та Закону України „Про звернення громадян” та інших нормативних актів з питань роботи із зверненнями громадян районною державною адміністрацією проводиться робота спрямована на створення необхідних умов для реалізації конституційного права громадян на письмові звернення та особистий прийом, оперативне вирішення питань, що порушуються у зверненнях та усунення причин, що порушують обґрунтовані скарги.

Протягом 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 108 звернень громадян, з них: 93 письмових та 15 звернень на особистому прийомі у голови районної державної адміністрації.

Із загальної кількості письмових звернень: 2 - надійшло поштою до районної державної адміністрації, 8 - отримано на особистому прийомі у відділі організаційної роботи, інформаційної діяльності, комунікацій з громадськістю, контролю та загальних питань апарату районної державної адміністрації, 83 - через орган влади (Урядова гаряча лінія та відділ роботи із зверненнями громадян ОДА).

Серед звернень, що надійшли до районної державної адміністрації і розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України „Про звернення громадян”: 19 – пропозиції (зауваження), 69- заяви чи клопотання, 5 – скарг. Так, за результатами розгляду 21 звернення - вирішено позитивно(вжито заходів), на 65 – надано роз’яснення, 7 - направлено за належністю.

Найчастіше у зверненнях порушувались питання соціального захисту - 38 (41%) звернення та питання отримання земельного паю, виплати орендної плати земельного паю 23 (25%) звернень .

На всі звернення громадянам надано роз’яснення та необхідна інформація. Для вирішення порушених питань надавались відповідні доручення, хід розгляду яких контролюється.

Крім того, комісією з питань розгляду звернень громадян щомісячно проводився аналіз роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації.

Відповідно до Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” та графіка проведення сходів громадян в населених пунктах Варвинського району, всі сільські та селищний голови прозвітували перед громадянами про проведену роботу за 2017 рік (в рамках загальних зборів (сходів) громадян) з питань виконання планів соціально-економічного розвитку та бюджету, благоустрою населених пунктів, виконання зауважень та пропозицій, висловлених громадянами на попередніх сходах та інші питання місцевого значення. Керівники установ та організацій прозвітували про роботу соціально-культурних установ, медичне обслуговування населення, забезпечення законності та правопорядку на відповідних територіях та відповідали на запитання жителів сіл.

В районі продовжує свою роботу "гаряча" телефонна лінія із керівниками районної державної адміністрації, її структурних підрозділів, інших установ та організацій району згідно з затвердженим графіком, про що заздалегідь повідомляється в районній газеті «Слово Варвинщини», через радіоорганізацію «Варвинське районне радіомовлення» та сайті районної державної адміністрації.

Протягом 2018 року проведено 17 „гарячих” телефонних ліній - на всі запитання було надано вичерпні відповіді, консультації та роз’яснення.

На офіційному Веб-сайті районної державної адміністрації постійно оновлюється сторінка „Звернення громадян”, де розміщується та оновлюється інформація про порядок подачі письмових звернень, про проведення особистого прийому керівниками районної державної адміністрації та інша необхідна інформація по роботі зі зверненнями громадян. Веб-сайт адаптований для людей з вадами зору.

В приміщенні районної держаної адміністрації розміщено зразки оформлення звернень, відомості про місцезнаходження структурного підрозділу районної державної адміністрації відповідального за порядок проведення особистого прийому громадян, тощо. Вхід облаштований безперешкодним доступом до приміщень районної державної адміністрації людей з обмеженими фізичними можливостями. Пандус, сходи та дверні прорізи при вході в кабінети відповідають вимогам ДБН В 2.2-17:2006 „Будинки і споруди. Доступність будинків і споруд для маломобільних груп населення”.

В районній державній адміністрації, структурних підрозділах та виконавчих комітетах сільських та селищної рад затверджені графіки особистого прийому громадян. Щотижня стан розгляду звернень аналізується на оперативній нараді в голови районної державної адміністрації. Щоквартально аналізується характер і кількість звернень на зборах апарату районної державної адміністрації, щопівроку на розширених засіданнях колегії районної державної адміністрації, де приймаються рішення щодо покращення роботи зі зверненнями громадян.

У лютому, травні, вересні та грудні 2018 року проведено навчання працівників апарату, структурних підрозділів районної державної адміністрації з питань організації роботи зі зверненнями громадян та запитами на публічну інформацію в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування.

Проводяться перевірки виконання вимог Указу Президента України „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” в структурних підрозділах районної державної адміністрації, виконавчих комітетах сільських та селищної рад та надається консультаційно-методична допомога з питань роботи зі зверненнями громадян.

****************



Довідка про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками 2018року

Довідка про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками 9 місяців 2018poky

Довідка про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками 1 півріччя 2018poky

Довідка про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками І кварталу 2018 року