Варвинська РДА
Анонси






















Назад

Публічний звіт голови Варвинської районної державної адміністрації за підсумками 2017 року


Відповідно до Законів України «Про місцеві державні адміністрації» та «Про місцеве самоврядування в Україні» Варвинська районна державна адміністрація забезпечує реалізацію повноважень наданих державою та делегованих районною радою.

На засадах законності, пріоритетності прав людини, поєднання державних і місцевих інтересів структурні підрозділи райдержадміністрації, завдяки плановій і системній співпраці з підприємствами, установами, організаціями досягли позитивних темпів економічного і соціального розвитку району.


І. ВІДКРИТІСТЬ І ДОСТУПНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ВЛАДИ

Районна державна адміністрація створює належні умови для вільної та безперешкодної діяльності суб’єктів інформаційних відносин, належного задоволення інформаційних потреб населення району та захисту його конституційних прав на інформацію. Наявна конструктивна співпраця між владою та громадськістю забезпечується відкритістю у діяльності органів влади.

На офіційному веб-сайті районної державної адміністрації окрім висвітлення діяльності районної державної адміністрації та її структурних підрозділів, оприлюднюються матеріали, що мають громадсько-суспільний інтерес.

Створено можливості отримання зворотного зв’язку з громадськістю, зокрема, через проведення електронних консультацій, а також громадських обговорень, діяльність профільних робочих груп. При райдержадміністрації діє консультативно-дорадчий орган – громадська рада, яка сприяє поліпшенню зв’язків з громадськістю району та здійснює громадський контроль за діяльністю районної державної адміністрації. Забезпечено співпрацю в реалізації прийнятих нею рекомендацій.

Головою районної державної адміністрації протягом року проведено 6 робочих зустрічей з Громадською радою при районній державній адміністрації та її Президією, на яких обговорювалися актуальні питання життєдіяльності району.

Відбувалася особиста комунікація голови районної державної адміністрації з представниками ЗМІ з обговорення питань реформ, децентралізаційних процесів та інших важливих для розвитку району питань.

Прямий зв'язок голови районної державної адміністрації із жителями району забезпечувався через ефіри на радіо, виїзні громадські приймальні, сходи громадян за місцем проживання.

Організаційно-кадрова робота

Станом на 01 січня 2018 року штатна чисельність працівників районної державної адміністрації – 77,5 одиниці, з них 71 – державних службовців. Фактично працюючих – 67, з них – 61 державний службовець, вакансій – 4,5. В 2017 році призначено 10 – державних службовців (4 – за переведенням, 6 – за конкурсним відбором); 2- працівники, який виконують функції обслуговуючого персоналу; звільнено – 4 державних службовців ( 2- за власним бажанням, 2- за угодою сторін), 1 – робітник (водій).

Оголошено та проведено 4 конкурси на заміщення вакантних посад державних службовців в апараті та самостійних структурних підрозділах; 10 конкурсів в управлінні соціального захисту населення, з них відбулося 5, інші не відбулися в зв’язку з відсутністю заяв від громадян на участь у конкурсі.

В зв’язку з прийняттям Закону України від 9 листопада 2017 року № 2190 «Про внесення змін до законодавства щодо проходження державної служби» відбулося розмежування повноважень керівника державної служби.

Головою районної державної адміністрації за 2017 рік прийнято 359 розпорядження районної державної адміністрації з основної діяльності, 149 з особового складу.

У 2017 році проведено 12 розширених засідань колегії районної державної адміністрації, на яких розглянуто 34 питань. За підсумками розгляду головою видано 15 розпоряджень та дано 15 доручень.

Взаємодія з органами місцевого самоврядування

На початку року в населених пунктах району проведені загальні збори (сходи) громадян за місцем проживання, в яких брали участь голова районної державної адміністрації, голова районної ради, їх заступники, керівники підприємств, установ, організацій, що забезпечують життєдіяльність населених пунктів, представники засобів масової інформації. Учасниками сходів було порушено 48 питань. На більшість питань було дано відповіді на місцях кваліфікованими спеціалістами, які входили до складу робочих груп.

Відповідно до Положення про забезпечення районною державною адміністрацією контролю за здійсненням виконавчими органами сільських, селищної рад делегованих повноважень органів виконавчої влади проводився аналіз нормативних актів виконавчих комітетів селищної, сільських рад з питань здійснення делегованих повноважень. Проведено планові перевірки здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади виконкомами Дащенківської, Богданівської, Леляківської сільських та Варвинської селищної рад.

Розгляд звернень громадян

Особлива увага в діяльності районної державної адміністрації направлена на неупереджений та об’єктивний розгляд звернень громадян. Протягом року надійшло 130 звернень громадян, що на 49 звернень менше ніж у 2016 році, з них: 96 письмових та 34 звернення на особистому прийомі у голови районної державної адміністрації.

Серед звернень, розгляд яких здійснювався відповідно до Закону України «Про звернення громадян»: 15 – пропозиції (зауваження); 76 - заяви (клопотання); 5 – скарг.

За результатами розгляду 23 звернень вирішено позитивно, на 69 надано роз’яснення, 2 звернення - направлено за належністю та 2 – не підлягали розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян”.

В 65% звернень порушувалися питання соціального захисту. Також громадян турбували питання отримання земельного паю, виплати орендної плати за земельні паї та інші.


Завантажити повну версію звіту голови Варвинської РДА за підсумками 2017 року, перейшовши за посиланням

Назад




24 Вересня 2018 09:02